بهبود رتبه و سئو سایت

افزایش ترافیک و سئو انواع سایت ها با سئو کمک

بهبود رتبه سایت در گوگل

برای افزایش ورودی وبسایت چه عواملی مناسب است ؟ بهبود رتبه سایت در گوگل چه تاثیری در افزایش و رونق کسب و کار ها دارد ؟ برای افزایش ورودی وبسایت خود چه کار هایی باید انجام بدیم ؟ بهیود رتبه و سئو سایت چه تاثیری در کسب و کار ها دارد؟

امروزه با افزایش کسب و کار های اینترنتی و روی آوردن مردم به خرید از اینترنت رقابت برای بهبود سایت به طور چشم گیری در حال افزایش است. بطوری که در هر ثانیه بالای 40 هزار جستجو در بستر گوگل انجام می شود. این مقدار در طول روز به بیش از 3.5 میلیارد سرچ می رسد. با توجه به این آمار و ارقام اهمیت بستر اینترنت به خوبی آشکار می شود.

رقابت در این فضای سنگین نیاز به روش ها و عواملی گوناگونی است که در این مقاله از وبسایت سئو کمک به آن خواهیم پرداخت و عواملی که برای بهبود رتبه سایت در گوگل لازم است را برسی می کنیم.

محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع

محتوا یکی از عوامل مهم در افزایش و بهبود رتبه و سئو سایت است. زمانی که کابران موضوع مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند با لینک های مختلفی روبه رو می شوند این دقیقا همون جایی است که اهمیت سئو آشکار می شود.

تولید محتوای با کیفیت باعث مانگاری بیشتر کابران در وبسایت شما می شود و بیشترین تاثیر رو در ماندگاری کاربر دارد که به آن Dwell Time یا زمان سکون گفته می شود.

هر چقدر زمان سکون کاربران در صفحه سایت شما بیشتر باشد گوگل محتوا رو کاربر پسندتر و به آن جایگاه بالاتری می دهد پس سعی کنید در تولید محتوای خود تمام اصول لازم را رعایت کنید و محتوای عالی و کاربر پسند بنویسید. برای آشنایی کامل به این موضوع به مقاله تولید محتوا سئو شده مراجعه کنید.

 

Read more